King Shark Was James Gunn's Toughest CGI Character To Create
سوسائڈ اسکواڈ کے ڈائریکٹر جیمز گن نے اعتراف کیا کہ گارڈینز آف دی گلیکسی پر ان کے کام کے باوجود ، کنگ شارک سی جی آئی کا مشکل ترین کردار تھا
ہوم مووی نیوز کنگ شارک جیمز گن کا سخت ترین سی جی آئی کریکٹر تھا۔ کنگ شارک جیمز گن کا سخت ترین CGI کریکٹر تھا۔ سوسائڈ اسکواڈ کے ڈائریکٹر جیمز گن نے اعتراف کیا کہ گارڈینز آف دی گلیکسی پر ان کے کام کے باوجود ، کنگ شارک حق حاصل کرنے کے لیے سب سے مشکل سی جی آئی کردار تھا۔ بذریعہ ٹی سی فلپس۔ 1 دن پہلے شائع کیا گیا۔ سوسائڈ اسکواڈ کنگ شارک۔ جیمز گن نے اعتراف کیا ہے کہ دی سوسائڈ اسکواڈ کا کنگ شارک سی جی آئی کا مشکل ترین کردار تھا جس کا انھیں سامنا کرنا پڑا تھا۔ سی جی آئی کے کرداروں کو بڑی اسکرین پر لانے کے لیے کوئی اجنبی نہیں ، گن کے گارڈینز آف دی گلیکسی فلموں میں گن کے پچھلے کام نے اسے بندوق سے پکڑ کر بات کرنے والے ریکون اور چلنے والے درخت کو ایم سی یو کے کچھ محبوب کرداروں میں بدلتے دیکھا تھا۔ جب گن نے ڈی سی پراپرٹی پر کام کرنے کے لیے مارول سے چھلانگ لگائی تو اس نے جو کچھ سیکھا تھا اسے لے لیا اور اسے خودکش اسکواڈ میں لاگو کیا جس میں ٹاسک فورس ، کنگ شارک اور ویزل کے تکرار میں دو اہم سی جی آئی کردار تھے۔
کارل کیسل اور آرٹسٹ ٹام گرومیٹ کے تخلیق کردہ ڈی سی مزاحیہ کردار پر مبنی ، کنگ شارک اے کے اے ناناؤ نے 1994 میں سپر بوائے کامک رن میں اپنی پہلی نمائش کی۔ اگرچہ یہ کردار اس سے قبل سی ڈبلیو ایروورس دی دی فلیش میں براہ راست ایکشن میں نمودار ہوچکا ہے اور اینیمیٹڈ ہارلے کوئین سیریز میں مرکزی کردار کے طور پر بھی نمایاں ہے ، دی سوسائڈ اسکواڈ نے براہ راست ایکشن فیچر فلم میں ان کی پہلی پیشی کو نشان زد کیا ہے۔ اسٹیو ایجی کے ذریعہ موشن کیپچر کے ساتھ ، گن نے پہلے اعتراف کیا ہے کہ اس نے اسکرین لیجنڈ سلویسٹر اسٹالون کے کردار کو آواز دینے کا فیصلہ کرنے سے پہلے کئی ممکنہ آوازوں کے ذریعے سائیکل چلائی۔
کنگ شارک کی آواز کو صحیح بنانا ایسا نہیں لگتا کہ کردار کو زندہ کرنے میں گن کا واحد مشکل حصہ تھا۔ کولائیڈر کے ساتھ بات کرتے ہوئے ، گن نے اعتراف کیا کہ کردار کو حاصل کرنے میں بہت زیادہ کام ، اور مکمل طور پر دوبارہ ڈیزائن کرنا پڑتا ہے۔ چیک کریں کہ گن نے ذیل
:کے کردار کے بارے میں کیا کہا
یہ واقعی مشکل تھا ، یار۔ یہ واقعی مشکل تھا۔ لہذا ، میں نے پیارے کردار کیے ہیں جو پہلے بہت مشکل ہوتے تھے ، لیکن اب بہت آسان ہیں۔ اور میں نے لکڑی کے کردار بنائے ہیں ، جو کہ بہت آسان ہیں۔ لیکن شارک سکن کرنے کے قابل ہونا واقعی مشکل تھا۔ میرا مطلب ہے ، ہم شارک سکن کو حقیقی دکھانے کی کوشش کرنے کے بہت سارے ورژن سے گزرے ، اور یہ مشکل تھا۔ پھر آخر میں ، ہم شارک سکن کو جتنا اچھا لگ سکتا ہے ، اور ہم نے کنگ شارک بنایا۔ میں ہمیشہ جانتا تھا کہ وہ اس بری جسم کی طرح ہے۔ ہم نے اسے ڈیزائن کیا۔ لیکن پھر وہ باہر آیا۔ اس کے پیٹ کے بارے میں کچھ تھا۔ یہ بہت ہلکا ، سفید تھا۔ یہ حقیقی نہیں لگ رہا تھا۔ اس کے پاس بہت زیادہ پییکس تھے اور وہ بہت پستان دار لگ رہا تھا۔ میں نے دراصل اسے توڑ دیا اور کہا ، "ہمیں اسے الگ کرنا ہوگا اور اسے دوبارہ جوڑنا ہوگا ، کیونکہ وہ کام نہیں کررہا ہے۔" خوش قسمتی سے ، فریم اسٹور ، جس نے کنگ شارک کو تیار کیا ، اور پھر ویٹا نے بھی کنگ شارک کے ساتھ بہت سارے شاٹس کیے ، ان دونوں نے مل کر اس کردار کو تخلیق کرنے کے لیے کام کیا جو اب کی طرح حقیقی دکھائی دیتا ہے۔ لیکن اس نے بہت کام لیا۔ اس نے آگے بڑھنے اور پیچھے ہٹنے میں بہت کچھ لیا ، ایک قدم آگے ، دو قدم پیچھے ، ڈیزائن پر۔
گن یقینی طور پر اکیلے نہیں تھے جنہوں نے کردار کو زندہ کرنے میں مشکلات کا سامنا کیا۔ 2016 میں اصل سوسائڈ اسکواڈ کے ڈائریکٹر ڈیوڈ آئیر نے اعتراف کیا کہ اس نے اصل میں اس کردار کو اپنی فلم میں شامل کرنے کا ارادہ کیا تھا ، لیکن بالآخر اس نے اس کے خلاف فیصلہ کیا کیونکہ اس نے محسوس کیا کہ اس میں شامل سی جی آئی کو درست کرنا بہت مشکل ہوگا۔ اس کے بجائے ، آئیر نے قاتل کروک کو استعمال کرنے کا فیصلہ کیا ، CGI کے بجائے مصنوعی مصنوع کے ذریعے کردار کی شکل حاصل کی۔ شکر ہے جب گن نے کردار سے نمٹنے کا فیصلہ کیا ، تاہم ، اس نے کنگ شارک کے ڈیزائن کو جہاں ضرورت تھی وہاں پہنچانے کے لیے ضروری وقت اور کوشش صرف کی۔ نہ صرف نتیجہ بصری طور پر شاندار تھا ، بلکہ گن کے کردار کو لینے نے بھی اسے تیزی سے مداحوں کا پسندیدہ بنا دیا ہے۔ جب کہ گن اب مارول میں واپس آنے اور دوسرے سی جی آئی کرداروں جیسے راکٹ اور گروٹ فار گارڈین فار دی گلیکسی وال 3 پر کام کرنے کا ارادہ کر رہا ہے ، ڈی سی کے شائقین اپنی انگلیاں عبور کر رہے ہیں کہ سوسائڈ اسکواڈ ناناؤ پر آخری بار نہیں دیکھے گا۔ بڑی سکرین.