GTA 5 Player Builds Impressive 3D Geographical Map of San Andreas
ایک گرینڈ تھیفٹ آٹو 5 فین پیشہ ورانہ کارٹوگرافی سافٹ وئیر اور تھری ڈی پرنٹر کا استعمال کرتے ہوئے سان آندریاس کا جغرافیائی نقشہ بنانے میں 400 گھنٹے سے زیادہ خرچ کرتا ہے۔
ہوم گیمنگ نیوز جی ٹی اے 5 پلیئر نے سان اینڈریاس کا متاثر کن تھری ڈی جغرافیائی نقشہ بنایا۔ جی ٹی اے 5 پلیئر سان اینڈریاس کا متاثر کن تھری ڈی جغرافیائی نقشہ بناتا ہے۔ ایک گرینڈ تھیفٹ آٹو 5 فین پیشہ ورانہ کارٹوگرافی سافٹ وئیر اور تھری ڈی پرنٹر کا استعمال کرتے ہوئے سان آندریاس کا جغرافیائی نقشہ بنانے میں 400 گھنٹے سے زیادہ خرچ کرتا ہے۔ پیٹر SITKOWSKI کی طرف سے 5 دن پہلے شائع کیا گیا۔ جی ٹی اے 5 جغرافیائی نقشہ 2013 میں ریلیز ہونے کے باوجود ، تقریبا a ایک دہائی قبل ، گرینڈ تھیفٹ آٹو 5 اب بھی اپنے آن لائن جزو کے لیے اپ ڈیٹس کے ذریعے باقاعدہ مواد ڈراپ حاصل کر رہا ہے ، جو تجربہ کار کھلاڑیوں کے لیے گیم کو تازہ رکھتا ہے۔ اس اور ریڈ ڈیڈ ریڈیمپشن 2 کے آن لائن موڈ کے درمیان ، راک اسٹار کے پرستار مسلسل اگلی بڑی ریلیز کی راہ پر گامزن ہیں۔ مداحوں کا بنایا ہوا مواد تفریح کا ایک مستقل ذریعہ بھی ہے ، موڈز ، رول پلے سرورز ، اور فینارٹ گیم کی لمبی عمر میں بھی مدد کرتا ہے۔
جی ٹی اے آن لائن راک اسٹار اور پیرنٹ کمپنی ٹیک ٹو انٹرایکٹو کے لیے اپنے کیپ سے زیادہ کما رہا ہے ، پچھلے سال تقریبا revenue ایک ارب ڈالر کی آمدنی حاصل کر رہا ہے۔ اس طرح نئے عنوانات جیسے اینیمل کراسنگ: نیو ہورائزنز اور سائبر پنک 2077 کو کئی سو ملین ڈالر سے پیچھے چھوڑ دیا۔ راک اسٹار کو جی ٹی اے 6 تک پہنچنے کی کوئی جلدی نہیں ہے ، مداحوں کو سان اینڈریاس کے نوکوں اور کرینیوں کو دریافت کرنے کے لیے آٹھ طویل سال ہوئے ہیں ، بشمول انتہائی مقبول رول پلے سرورز کے ذریعے۔ خاص طور پر منفرد صلاحیتوں کی نمائش میں ، ایک پرستار نے گرینڈ تھیفٹ آٹو 5 کے لیے اپنی محبت کا اظہار کرتے ہوئے پوری طرح سان اینڈریاس کو جغرافیائی نقشے کے طور پر ، 3D پرنٹنگ اور اپنے وقت کے ان گنت گھنٹوں کا استعمال کرتے ہوئے دکھایا۔
خود بیان کردہ پروڈکٹ ڈیزائنر اور تخلیقی ٹیکنالوجسٹ ، ڈوم ریکوبین ، شہر کو زیادہ سے زیادہ جانتا ہے ، اس نے 400 گھنٹے سے زیادہ کا وقت احتیاط سے ڈیٹا اکٹھا کیا اور جی ٹی اے 5 کے وسیع پیمانے پر سنگل پلیئر نقشے کی 3 ڈی پرنٹنگ اسکیل ریپلیکا خرچ کی۔ کوٹاکو کے ساتھ ایک انٹرویو کے مطابق ، ریکوبین نے "زمین اور عمارتوں کو اسکین کرنے کے لیے ایک کسٹم سکرپٹ استعمال کیا" جیسا کہ اس نے ماضی میں ریڈ ڈیڈ ریڈیمپشن 2 کے ساتھ کیا تھا ، اس عمل میں صرف 100 گھنٹے لگتے تھے۔ "پیشہ ورانہ نقشہ سازی اور کارٹوگرافی سافٹ ویئر" کا استعمال کرتے ہوئے ، ریکوبین نے پھر 3D پرنٹر کے ذریعے نقشہ بنانے کا کام شروع کیا ، سان اینڈریاس کے کچھ زیادہ پیچیدہ حصوں میں پرنٹنگ میں 12 گھنٹے لگتے ہیں۔
اکیلے پرنٹنگ نے ریکوبین کو لگ بھگ 125 گھنٹے لگائے ، مکمل پروجیکٹ کے ساتھ ، ڈیٹا اکٹھا کرنا ، شروع سے آخر تک 400 گھنٹے سے زیادہ کا وقت لیا۔ یقینی طور پر حلقوں میں گھومنے سے زیادہ وقت گزارنے کا ایک بہتر طریقہ ، کچھ GTA 5 کھلاڑی حال ہی میں کر رہے ہیں۔ ریکوبین کے باوجود تھری ڈی پرنٹ کو سب سے زیادہ "تکنیکی طور پر چیلنج کرنے والا پروجیکٹ" کے طور پر بیان کرنے کے باوجود ، انہوں نے یہ بھی کہا کہ یہ شاید سب سے زیادہ خوشگوار تھا۔ عام طور پر پہاڑی مجسموں پر کام کرنا ، اور یہاں تک کہ ناسا جیٹ پروپلشن لیبارٹری کے تعاون سے ایک مریخ گڑھا ، ریکوبین کے ماضی میں کچھ دلچسپ منصوبے رہے ہیں ، جس سے یہ دلچسپ ہو گیا ہے کہ گرینڈ چوری آٹو کے سان آندریاس اس فہرست میں سرفہرست ہیں
ویڈیو گیم کے شائقین کی صلاحیتوں کو دیکھ کر ہمیشہ خوشی ہوتی ہے ، لیکن ریکوبین کا پیچیدہ ڈیٹا اکٹھا کرنا اور اپنے ماڈل کے لیے لگن خاص طور پر متاثر کن ہے۔ ریکوبین کے کام کے بہاؤ کو ان کے ٹویٹر اور انسٹاگرام پر پوسٹ کی جانے والی ویڈیوز کے ذریعے دیکھنے کی صلاحیت بھی دلچسپ ہے ، جس سے اس منصوبے کے دائرہ کار کا کچھ احساس ہوتا ہے۔ وہ اگلے ریڈ ڈیڈ ریڈیمپشن 2 کے نقشے سے نمٹنے کا ارادہ رکھتا ہے ، اور ریڈ ڈیڈ ریڈیمپشن 2 کے نقشے پر چلنے میں کتنا وقت لگتا ہے ، اس کو مکمل ہونے میں مزید وقت لگ سکتا ہے۔ یہ کہنے کے بعد ، عمارتوں کے گھنے بلاکس کی کمی کم وقت لگانے والی پرنٹنگ کا تجربہ کر سکتی ہے۔ کسی بھی طرح ، اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ حیرت انگیز طور پر متاثر کن ہوگا۔